Philips X Max

In samenwerking met Philips nam Max zijn volgers mee in een herkenbare scheerbeurt. Met de Philips OneBlade in de hoofdrol gaf hij een kijkje in het hoofd van elke jongen tijdens het scheren – van de ringbaardfase tot de Movember-momenten.

Met humor, goede edits en een no-nonsense vibe bracht Max het scheren terug naar iets wat gewoon leuk en relatable is. Geen over-the-top script, maar precies de juiste balans tussen stijl en spontaniteit. Zijn stijl maakte de video zowel relatable als grappig, en zorgde voor een perfecte match tussen creator en merk.

Bekijk de preview op onze website of klik op de link voor de volledige video:
https://www.tiktok.com/@MS4wLjABAAAAol5sn1xALe-y_K15hIBtRxqSBheNM9ExmuXiqlxecjpai5Zk3RlJ4R6r-uZckXkG/video/7483163782311709960?_r=1&_t=ZN-8vudP8ODAfe

Cases

Creatieve samenwerkingen met blijvend effect. Deze samenwerkingen leverden échte resultaten op. Stuk voor stuk uniek en opvallend. Campagnes die niet alleen de aandacht trokken, maar ook bleven hangen. Inspirerend, effectief en altijd afgestemd op merk én doelgroep.